4 d’abril del 2008

cova de son mestres

10 comentaris:

montse ha dit...

Amb aquesta varietat de textures i colors...t'ha quedat una imatge molt maca!!
Una abraçada.

rafael ha dit...

Texturas, luz y color..¡que maravilla!. besitos

Odel ha dit...

Preciosas texturas y colores

Gloria Álvarez ha dit...

Hola Consuelo, feina dies que no em passava per aquí. Be, apenas visito ni comento, som tants ja que no tinc temps. De totes formes es segueixo per Illencs i haig de dir-te que cada dia m'agraden més les teves fotos. Aquesta cova és a Menorca?. Molt xula t'ha quedad, la llum, les textures, elcolors. Felicitats.

Fins aviat i moltes gràcies pels teus comentaris als meus blogs, disculpes per no seguir-te al mateix ritme. Petons.

Joan Fuxà ha dit...

Molt xula, m'agrada!

Joan Canal ha dit...

Quines marevelles teniu per "ses Illes", ja que no la puc veure al natural, aquesta foto ens mostra en tot el seu esplendor una bonica imatge de la cova. Una diversitat de colors fantástics.

Una abraçada.

mercè ha dit...

Quin blog més fantàstic tens... Dóna gust entrar-hi i descobrir la bellesa de les fotos que presentes !!
Com diu Joan, ja que no podem veure-ho al natural, si podem disfrutar a través de la foto...
Un saludo.

Toni Martinez ha dit...

Hola Consuelo!
Ahi me has dádo!! que bien te ha quedado esta foto y que suerte encontrar la cueva,a mi ya me costó yá! pero las fotos que yo hice en analogico no me quedaron tan bie como a ti!
Felicitats :)

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES ha dit...

Ummmmmmm...m'agrada.

salut
joan

J.Pujol ha dit...

Molt ben encuadrada

Seguidors

Visitants

Visites

photobloggers de menorca

Powered By Blogger

Per menjar bé...

(c)- prohibida la reproducción total o parcial del contenido de este blog sin la autorización expresa de su autor-

Arxiu

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.