24 de maig del 2008

llaüt menorquí


10 comentaris:

Isabel Segura B. ha dit...

Precioso equilibrio, casi se puede escuchar el mar.
Una abraçada.

Esteve Gallardo ha dit...

menorquina totalmente......
molt xula
besitos

Jordi Vargas ha dit...

Marnífica captura Consuelo es preciosa, tengo un amigo que tiene una muy parecida.
Un abrazo

Marcel.la ha dit...

Quines ganes tinc que deixi de ploure er disfrutar del mar, m'encanta. Mentres ens hem de conformar em fotografies com aquetes, preciosa. El contrast de la barca amb el blau de l'aigua és fantastic.

Sara ha dit...

Que guapos els llaüts.

Praxis ha dit...

Que maques que son aquestes barques menorquines, a mi em transmeten tranquil·litat i suavitat, sobretot amb aquest mar tant blau... Una foto molt aconseguida!!!!

Una abraçada

Anònim ha dit...

Pura y exquisita energía marina, eso es esta fotografía maravillosa.

Un fortísimo abrazo.

montse ha dit...

Quina alegria desprenen aquestes imatges tan boniques!!
Una abraçada.

Alma ser ha dit...

Un bonic detall mariner.Salutacions

M.TeReSa ha dit...

wow.... quina calma !!!! jo m´embarcaria ara mateix.
Molt maco el color del mar destaca perfectament la barca.
Un petonassssss

Seguidors

Visitants

Visites

photobloggers de menorca

Powered By Blogger

Per menjar bé...

(c)- prohibida la reproducción total o parcial del contenido de este blog sin la autorización expresa de su autor-

Arxiu

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.